Време за губене - на коя знаменитост приличате?

Почивните дни могат понякога да са много скучни. Вчера беше такъв ден. Сутрин се опитах да се поизлежавам, а след това се поразходих и се видях с приятели. До обяд успях да се натровя с кафета. След обяд, обаче улиците опустяват и живота замира. Почти не гледам телевизия, а книгата, която съм започнал не можа да ме заинтригува и сигурно няма да я прочета докрай. Порових се в нета, но и там скука. Познатите шарении, нахвърляни навсякъде.
Попаднах , обаче на един сайт, с който успях да убия малко от времето си. Опитайте и вие, ако имате време за губене.

Качваш своя снимка и сайта прави анализ на лицето, като показва лицата на известни личности, на които приличаш. Можеш да си направиш колаж ,клипче и даже родословно дърво. Дават ти HTML код, който можеш да вградиш в сайта си, ако имаш такъв. Можете да и запишете колажа и след това да си го копирате само за себе си. Напълно подходящо за хора страдащи от нарцисизъм.
Направо си е шик да приличаш на Антонио Бандерас , Джак Никълсън или Дейвид Бекъм:), или пък на Мерлин Монро, Анджелина Джоли или Катрин Зита Джоунс :).
Има и опция за проверка, на кого от двамата родители прилича детето. Хубаво нещо. Край на постоянните спорове на тази тема. Може да се включат и бабите и дядовците.
Моите резултати ме смутиха малко. За по-старата ми снимка излезе, че чертите ми съвпадат цели 71% с тези на Колин Фарел. Ако си пусна брадичка и мустаци сигурно приликата ще отиде на 105% :))) .
Резултатите от по-новата ми снимка, обаче ме стреснаха повече.
Най-много, около 65% съм приличал на Арнолд Шварценегер и едновременно също толкова на Алберт Анщайн!?? Не се шегувам! За приликата с Арни подозирах отдавна:). Навремето прекарвах и доста време във фитнеса, а и днес продължавам, но по-умерено. Не мога, обаче да хвана приликата с Айнщайн. Двете лица са доста различни и представете си, какво може да бъде общото между тях.
Опитах и с други снимки и се получиха забавни неща. Оказа се например, че любимеца на куклата Барби – Кен има типично женски черти?!? Вижте някои примери за убиване на скуката:







Ако имате време за губене и не взимате насериозно подобни неща, вижте сайта и се посмейте:

ВРЕМЕ ЗА ГУБУНЕ

....

4 коментара:

  1. възползвах се от предложението за загуба на време и... и на Чарли Чаплин приличам :-)))

    ОтговорИзтриване
  2. Аria, не казваш колко процента, а това е важно:)))Как ли ги определят?

    ОтговорИзтриване
  3. Мисля да продължа поредицата.Човек, понякога има нужда да се отпусне и да се усмихне:).

    ОтговорИзтриване