Световните конспирации

Световните конспирации са тема, която винаги буди интерес. Винаги има и хора, които вярват безусловно, че всичко наоколо е една голяма конспирация. Донякъде историите напомнят суеверията от миналото, но те са се предавали от ръка. Днес това правят медиите в гонене на сензации. Не се и нуждаят от доказателства и разследване, защото по подразбиране конспирациите са много тайни неща.
Няма да се спирам на историите надживели времето, защото всеки ден изникват нови. Сетих се само, че при земетресението в Япония, се разпространиха теории, че било причинено от ново страховито оръжие.
Японското бедствие вече не е актуално за медиите и наскоро чух за поредната конспирация. Самолетните дири оставени в небето, всъщност не били от изгорелите газове, а тайно биологично оръжие, което самолети-фантоми разпръсквали.
Над града ни минават поне двадесет самолета дневно, но още не съм усетил нищо. Затова пък една случка вчера, ми припомни за тази конспирация.
На връщане от работа видях двама младежи. Гледайки локвите по асфалта след падналия дъжд, единият дълбокомислено заяви:
-Глей, кво става! То хубаво, че преваля, ама глей кво дишаме. Глей колко сяра е обрал дъжда от небето. Пак са ни пръскали.
Пред двамата се беше образувала локва покрита със бледожълт каймак.
Ако си нямах друга работа, може би щях да им обясня, че „сярата“ е цветен прашец, а специално тази е от цъфтежа на боровите дръвчета. Всъщност цветният прашец, е опасен за много хора, защото сенната хрема е неприятна и разпространена алергия. Ако се замислим и тя може да е вид конспирация на Природата.
Проблемът е, че колкото и да се обяснява, винаги ще има хора, които търсят конспирации. Дали във собственият си малък свят, или световни, няма значение. Конспирациите са навсякъде, а доказателства никога няма да има, защото това са строго пазени тайни.
Замислих се и аз. Иска ми се да открия някоя важна конспирация, но за съжаление не успявам. Всичко наоколо има някакво разумно обяснение. Освен ако.... Освен ако не търся конспирациите, както трябва.
От детективските романи навремето, съм научил, че най-добрия начин да скриеш нещо, е да го поставиш на видно място. Там никой няма да се сети да го търси.
Огледах се наоколо и знаете ли, колко конспирации открих? Много са, но ще отложа разкриването им за някой друг ден. Днес е почивен ден и не ми се занимава с тях. Ще се поразходя навън и ще наблюдавам за самолети- фантоми, или пък цветен прашец. Надявам се облаците и ураганният вятър, да изчезнат до час -два. Иначе това ще е поредната световна конспирация, насочена срещу мен.
Само да ми паднат тъмните сили, които стоят зад нея! Ще ги разкрия,ей!

7 коментара:

  1. Ама трябва да станеш пак дете, или перде... :)

    ОтговорИзтриване
  2. Това за самолетите ме уби. Пръскат разбира се - изгорели газове :)
    Избягвам да пиша по темата, защото както казваш трудно можеш да промениш мнението на хората ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Владо, не е проблем, че твърде много хора стоят без работа и се чудят каква нова теория или велико откритие да измъдрят, а че винаги се намират достатъчно, които да им се вържат. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Хо-хо-хо
    И конспирацията Коледа на Кока-Кола :D

    Има някакъв малоумник с блог в блог.бг, който постоянно руси такива теории - американците, еврейците, капиталистите... Ужас :)

    ОтговорИзтриване
  5. @Кръстю , да се вдетинявам още ми е рано, а да се променям пък ми е късно:)
    @Емо , аз избягвам и да слушам, но случайно чух и разговорът на младежите ме довърши:)
    @Точка ,май във всички области е така. Не зная дали е генетично заложено в човека, или е плод на дългогодишно промиване на мозъците на цели поколения, но е факт.
    @БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ , май съм го засичал, но не помня името. Според мен обаче, човекът не е добре, защото сам си вярва, а като се навие тази пружина, развиване няма:)

    ОтговорИзтриване
  6. Тия дни в маймунда са пуснали филм колко са вредни ваксините. Сумати недоклатени лелки от бг-мама са се впуснали да ни просветляват, че това е пълната, неопровержимата и единствена истина.

    ОтговорИзтриване
  7. @ Nikolai Tsvetkov , няма начин де се преборим с тези неща. Единственото лекарство е образованието, а то не става от днес за вчера.

    ОтговорИзтриване