Принцеса и Огледало

Една Принцеса намерила Вълшебното огледало и веднага го изпробвала:
-Огледалце, огледалце, я кажи! Коя е най-красивата принцеса на света?
-Няма спор, че това си ти, Принцесо! - отвърнало Огледалото. - Ето виж и се увери сама!
-О, това не съм аз!- ядосала се Принцесата. -Аз съм по-висока и по-слаба! Косите ми са по-светли! Носът и веждите ми са по-тънки, а очите и устните по-блестящи! Ти си най-некадърното огледало на света и се чудя, защо ли не те счупих, още когато те намерих! Е, не е късно и сега....
-Ох! Извинявайте, Принцесо!- уплашило се Огледалото.- Грешката е моя, но е неволна. Дайте ми само минута и ще оправя нещата. Ето готово е!
-Е, това вече е по-добре! Не е идеално, но няма да те чупя. Има потенциал в теб и се надявам, да се поправиш скоро.
-Леле!- помислило си Огледалото.- Как ли се е справял дядо без Фотошоп?

Няма коментари:

Публикуване на коментар