Приказки и приказни истории

Преди около два месеца, когато издадох книжката Страната на фантазиите, погледнах статистиката от сваляне на подборките от от блога. Четирите подборки във формати pdf и doc съм предоставил за свободно сваляне тук на страницата e-books. Макар и несъвършени те са изтеглени от доста хора и се радвам, че отделих от времето си, за да ги направя.
Когато прогледнах статистиката от свалянията, видях нещо, което знаех предварително. Най-голям интерес има към подборката с приказките.
Когато решавах, какво ще е съдържанието на първата ми книжка, знаех това. Знаех го, но предпочетох да превърна в книга Страната на фантазиите.
Не съжалявам за това. Получи се добре и мисля, че всеки, който има книгата, а и тези от вас, които поискаха и получиха електронния вариант, ще се съгласят с мен. Това, което най-много ме радва е, че книжката отиде при хора, които наистина ще я четат. Мисля, че вече я имат всички, които искаха да я имат и се радвам, че успях да им я осигуря.
Останаха ми и три бройки, които ще запазя за извънредни случаи, но повече няма да поръчвам количества от печатницата. Книжката ще остане в онлайн книжарницата на Издавам.ком, а както виждам има хора, които са я поръчали и от там.
Организацията по издаваното и изпращането на книгата ми струваше доста усилия и нерви, но съм доволен и вече отмина. Отмина, за да дойде ред на следващия проект.
Започнах подборка и редакция на втора книжка със 100 приказки, които ще видят бял свят най-вероятно в края на тази година. Може би ще си направя подарък за рождения  ден през декември.
За съжаление, когато се захвана с нещо, то ме ангажира изцяло и докато не го довърша, нямам мира. От подборката и редакцията пострада писането на нови приказки и след седмица две мъка, си дадох почивка, през която отделих времето си само за новата подборка.
Днес вече е готова. Остава последна козметична редакция и коректура, но не съм силен в това и търся вариант текста да бъде погледнат от добър коректор. Ако не се получи, ще го направя сам, но това ще бъде някъде през есента.
Книжката няма да се различава много от първата по външния си вид. Избрал съм и заглавието, но заедно със заглавията на избраните приказки, ще го споделя малко преди издаването. Още е прекалено рано и може да има промени. Книгата ще е с по-голям обем от около сто страници, но ще запазя по-едрия шрифт, защото се оказа, че повечето хора са доволни от него. Корицата пък този път няма да е лъскава и дизайнът и ще бъде още по-семпъл. Мислех дори да е чисто бяла, но може би замъка на картинката от тази публикация, ще бъде включен.
Ами това е. Сега вече мога да забравя за дълго време мъките с редакцията и да пиша нови и нови приказки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар