Е, и?

13 декември е...
Е, и?
Днес навършвам 49 години...
Е, и?


Преживях още една година...
Е, и?
Беше тежка година...
Е, и?
Имаше и хубави моменти...
Е, и?
Уморен съм...
Е, и?
Здрав съм...
Е, и?
Тази година започнах да чета само с очила...
Е, и?
Видях писаниците си на хартия, събрани в книга...
Е, и?
Истинска книга, дори две... Колко хора, могат да се похвалят с това?
Е, и?
Някои хора, дори харесаха книгите...
Е, и?
Остарях с една година, но още съм същия...
Е, и?
Намерих нови приятели...
Е, и?
Загубих някои от старите...
Е...
Не спрях цигарите....
Е, и?
Зарадвах хора, които обичам...
Е, и?
Натъжих хора, които обичам...
...
Установих, че имам всичко, което ми е нужно...
Е, и?
Имам повече, отколкото съм заслужил...
Е, и?
Никога няма да имам всичко, което искам...
Е, и?
Дадох това, което можех, на който го пожела...
Е, и?
А днес е обикновен работен ден...
Е, и?
13 декември е...
Е, и?
Днес навършвам 49 години...
Е, и?
Догодина ще навърша 50...
Е, и?
Цифри, цифри, цифри. Уморен съм от цифри...
...

4 коментара:

  1. Е, щом си още тука, знаи всичко е наред, нали :)
    Да си жив и здрав, Владо, а ако се и опаричиш по-масивно, също няма да е зле :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За тука, не остава много време напоследък, но няма да оставя мястото скоро :)

      Изтриване
  2. 49 години? Е,и?
    Идея си нямате колко на място е това "Е,и?"!
    Леля ми навършва точно 2 пъти по толкова... :)
    Бъдета здрав, прав, корав и още доста книжки към първите две...
    Графът

    ОтговорИзтриване