Седмицата 49 2015

Изпратих миналата седмица така. Светлина и мрак в едно.


Идва края на годината. Идва и зимата, макар че снегът закъснява. Имах възможност да изчистя последните три дни от отпуската и се опитах да прекарам повечето време навън. В движение и на чист въздух.


Макар, че това на долната снимка определено не е чист въздух. За съжаление и аз съм част от проблема. Отоплявам се на дърва и нямам друга финансово приемлива алтернатива.


Не харесвам снимките направени при увеличено време за експозиция. Изглеждат замазани и неестествени. В този случай обаче се радвам, че опитах. Дъгата, която само е загатната на обикновените снимки, сега се вижда ясно.
Красиво е макар, че има нещо, което ми развали настроението. На няколко метра под тази красота, местното ВиК е заустило канализация директно в реката. Така им е по-лесно и евтино.


Пазарът на стари неща е добра алтернатива за ентусиасти като мен. Почти без пари вече имам хубава фоточанта.


С изключение на фотоапарата и тук всичко е втора ръка. Повече не мога да си позволя, но не ми е и нужно.
Може би, пролетта ще си потърся и... О, не! Няма!


Когато няма риба, казват, че и ракът е риба. Когато няма сняг, сланата също може да мине за сняг. Дори може би е по-красива.





Топлите дни обаче си имат и недостатъци. Бялата чапла рядко каца наблизо. Виждах я само в полет в далечината, а това е единствения път, когато я видях отблизо.


Затова пък имам други нови птици, уловени в обектива. Това е дългоопашат синигер.


А тези двете, не можах да определя.



 Днес е последния ми ден от оптуската. След това имам още 10 работни дни за тази година, които няма да са предпразнични, но пък са само десет.

1 коментар:

  1. Аз пък днес си харесах синигерчето, много е мило и снимката е чудесна:)
    Аз пък съм на нова работа и няма да почивам...а така ми се иска:(

    ОтговорИзтриване