Две покани

Едно време, когато имаше някакво важно събитие, хората канеха лично или по телефона. За по-важни събития, поканите се отпечатваха на хартия, но пак се даваха предимно лично или по пощата за хора, които живееха в други градове.
Времената се промениха. Хората също. Днес създаваме събитие във Фейсбук, а поканите изпращаме с един клик на мишката. След това поканените реагират. Ще присъствам, имам интерес, няма да мога...
Когато настъпи часа на събитието, виждаш, че гостите са тези, които си можел да поканиш лично или по телефона.


Другата седмица ще ми е напрегната, но и изпълнена с емоции. Новата ми книга - "Старецът и песента" ще бъде представена на две места.
Първо, във вторник 17 октомври, в 17.30 часа започва събитието в Общинска библиотека " Паисий Хилендарски" в родния ми град – Самоков.
В петък, 20 октомври от 18.30 часа ще бъде премиерата на романа в София. Мястото е "+това", ул."Марин Дринов" №30.
Прилежно съм поканил приятелите във Фейсбук, но ще повторя поканата и тук. Знам, че времето на личните блогове отдавна е минало и загубихме връзка. Надявам се обаче, представянето в София да е един хубав повод да се видим.

1 коментар:

  1. Няма да успея, на работа съм до това време, жалко, щеше да ми е приятно да се видим.
    Успех!

    ОтговорИзтриване