8 години

В сряда, на 15 февруари блогът ми навърши осем години.
Пропуснах датата. Умът ми беше зает с друго. Освен това, не е нещо, което е за празнуване. По-скоро е повод да тъгувам за отминалите години и хора.
Напоследък не съм публикувал нови разкази тук. Сигурно и тази година ще е така. Използвам блога за малък фотодневник, опитвайки се да го запазя жив и мисля, че успявам.
Лесно е, защото никога не съм мислил, че блоговете са медии. Лошото е, че вече губя и надеждата, че словото може да промени нещо. Никога не съм имал амбиции да променям света. Опитвам се да накарам хората да се замислят. Поне за миг или два. Не зная дали успявам.

7 коментара:

  1. Няколко години след преместването ми от blogspot още те чета. Сигурно има и други като мен, минават мълчаливо, без да коментират, темерути :) Моят блог скоро ще стане на 9, и на мен писането не ми спори нещо като преди, а иначе желание имам ...
    ЧРД на блога, води го докато чувстваш, че има смисъл. Няма да промениш света, но оставяш един вид дигитално наследство.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Жалко само, че и фийда ми се превръща в дигитално наследство.

      Изтриване
  2. ЧРД и от мен на блога, на който попаднах преди няколко години и следя постоянно. Анонимна съм и ме няма никъде другаде в интернет пространството, но и нямам желание да се представям. Не сме темерути, защото не коментираме, а ако не ми харесва едва ли ще гледам снимките на птици, природа, небето и невероятните цветове на кактусите. :) Старая се да не досаждам и - дано не съм нахална, не си оставяйте блоговете, хора! Пищете - има ли кой да чете, то значи че има и кой да ви разбере, а хакери...дал бог, но да не ви пука! Успех на хората на словото!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит блогорожден ден! Успяваш, и още как! Замисляш ни, усмихваш ни. Успех и занапред!

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей Влади! Искаш или не искаш, карайки хората да се замислят ти наистина променяш света! Да.... хората когато мислят променят света към по-добро. И това за цели 8 години - ЧЕСТИТО!

    Поздрави и успехи,

    Светла

    ОтговорИзтриване