Седмицата 37 2017

Сутрин вече е хладно и през деня не се крия от слънцето.


А те са навсякъде. Дори в сянката на ластарите на хмела. Едно време цели полета в нашия край бяха засадени с хмел. И аз съм брал на една лятна бригада. Сега насажденията ги няма, но хмелът се е засадил навсякъде.


А рано сутрин, наистина е хладно. Започнах да вадя дебелите дрехи.


Сутрин е студено, но през деня слънцето е ниско и дойде времето на кактусите ми да цъфтят. Очаквам поне още два вида да цъфнат до края на месеца.



Тази седмица се случи и нещо наистина важно за мен. Новият ми роман "Старецът и песента" е вече по книжарниците.  Имам достатъчно книги и при мен, за да изпращам на приятели. Първите поръчали книгата, вече я получиха.


Добавих романа в страницата "Книгите". Ако някой иска да поръча него или някоя от предишните ми книги, да пише на имейла, посочен там. Или на лични в профила ми във Facebook.

Няма коментари:

Публикуване на коментар