Покана

Вече ми премина радостта от това да държа в ръцете си втората си книга, никога няма да премине напълно. Както споменах в публикацията, в която я представих (Разказани приказки и приказни разкази), този път ще има представяне на книгата, макар и само в родния ми град.
Представянето ще бъде в четвъртък - 06.11.2014 година в Читалнята на Общинска библиотека „Паисий Хилендарски“ - Самоков.
Все още не съм сигурен, дали не правя грешка, но пък това е просто едно събиране на хора, които обичат книгите. Приказките го заслужават. Не аз ще съм в центъра на събитието, а книгата и затова го правя. Нямам никаква заслуга за събитието и мога само да благодаря на ръководителката на библиотеката Албена Ихтиманска.
Тази публикация всъщност не е покана. Зная, че е невероятно някой от идващите тук на гости през годините, да има възможност да присъства. Зная, че средата на седмицата не е удобно време. Зная, че повечето приятели от града знаят за събитието от Фейбук, а ще научат и по други канали.
Затова тази публикация не е покана към никого, въпреки заглавието. С нея искам да благодаря на познатите и непознати гости, които са влизали тук. Искам да благодаря на всички, с които този блог ме е срещнал. Е, на почти всички де, но отдавна съм изтрил от паметта си редките изключения.
Надявам се някой ден да се видя на живо с повечето от вас. Да се видим, да поговорим и не някаква си книга да е в центъра на събитието, а ние, като реални хора.
Такава покана искам да ви отправя, макар че не зная нито времето, нито мястото на събитието.
Лека и спорна седмица!

Няма коментари:

Публикуване на коментар