Писмо от Дядо Коледа

Дядо Коледа ядосано затвори капака на лаптопа, поглади брадата си и се огледа.
-Снежанке, бе я спри малко с чатенето и ми донеси едно чайче, че съм настинал нещо. После ще напишем един имейл до всички. Днес пак ми напълниха пощата със спам. Хайде де! Какво се мотаеш? Нета няма да избяга, но ако продължаваш така ще взема да ти го спра за месец - два. Само в екрана гледаш, а аз трябва да работя и заради тебе.
-Такаа... Трябваше да сложиш повече захар, но когато говоря никой не ме слуша. Сядай и пиши!

Скъпи, родители!
Наближава Коледа и както всяка година в последните дни вие се юрвате да ми пишете...
(Снежанке и да не записваш всичко, както миналата година. Уж ходи на курс за компютърна грамотност, пък един имейл не можеш да напишеш като хората.)
Та, скъпи родители! Имам оплакване. Цяла година се туткахте, а сега две седмици преди Коледа се юрнахте да пишете писма. Това да не са ви данъците, та да ги плащате в последният момент. Едно време беше лесно. Писмата ги пишехте на ръка ги ценяхте. Пишехте само за важни неща и то навреме. Днес с тези имейли мяра нямате. Желания, желания, желания... Да бяха като хората, че да са в реда на нещата, ама такива фантастики искате, че....
Кой идиот си мисли, че в работилницата на джуджетата може да се изработи лаптоп, или пък mp3 player? Някой си иска хотелче, а пък друг самолет. Пък и все за себе си поръчвате подаръци, а за децата никой не се сеща. Днес един окончателно ме ядоса, като си поръча парламентарна група.
Край вече! Не мага да маркирам всичко като спам, защото ще пропусна и истинските , искрени писма. Затова пък ще направя списък и всеки, който прекали няма да получава подаръци доживотно.
На всичко отгоре вкупом казвате ,че не вярвате в Дядо Коледа. Никой не ви кара да вярвате, но поне пред децата не говорете глупости.
Дядо Коледа съществува!
(Снежанке, я донеси и една възглавничка, че ми се схвана кръста. Такааа... Записа ли всичко дотук? Продължаваме.)
Скъпи деца!
Не вярвайте на родителите си, че Дядо Коледа не съществува!
Вярно, е че повечето подаръци ги купуват вашите родители и близки, но кой мислите, че ги зарежда под елхата с магия и любов. Кой мислите създава настроението на този празник? Кой мислите, че кара детските ви очи да заблестят от радост?
Не, че се хваля, но затова съм виновен аз- Дядо Коледа!
Пишете ми смело, не правете много бели и най-важното: Усмихвайте се!
Останалото оставете на мен! Ще има подаръци за всички.
ХО-ХО-ХО!

(Снежанке, това ХО-ХО-ХО да не го забравиш. Мразя, го на заради децата трябва да го има. Я донеси още едно чайче и дай да погледна какво си записала.
О, Боже! Пак си записала всичко, пък и си успяла да го изпратиш вече. Добре, че не си го изпратила до всички, а само на един човек. Дано разбере и не го разпространи, че ми отиде имиджа.
Не се смей! Не ми е хич смешно!
За днес ми стига! Отивам да почивам и не ме безпокойте, че главата ме заболя.
Само още нещо, Снежанке. Спирам ти нета за месец и няма да те взема с мен на почивката на Хаваите след Коледа!
ХО-ХО-ХО!
Я! Този смях взе, че ми хареса.
ХО-ХО-ХО!)



*Получих текста на имейла и първоначално го помислих за спам. После се замислих и реших все пак да го поместя, поукрасявайки го малко. И аз съм от тези, които не вярват в Дядо Коледа, но пък някъде дълбоко в мен едно дете, го чака всяка година.

.

11 коментара:

  1. Нека вярваме, че чудесата може и да се случват ! Честити Коледни празници и честита Новата 2010!

    ОтговорИзтриване
  2. Дядо Коледа съществува!
    Весели празници на всички!

    ОтговорИзтриване
  3. Много хора не вярват, може би само децата вярват. Племенникът ми беше казал: "Добре, че тати сложи климатик, че нямали комин и иначе нямало от къде да влезе Дядо Коледа!" :)
    Преди няколко години реших да и аз да помогна малко за вярата и изпратих e-mail от името на Дядо Коледа до доста хора. За съжаление нямаше абсолютно никаква реакция... нито една...

    ОтговорИзтриване
  4. Дано по-дълго "децата " в нас са живи и се радват на нетърпеливото шумолене на опаковките на подаръците под елхата...
    Пепеляшка

    ОтговорИзтриване
  5. Любо, Руми, MadWizard ,Краси ,пепеляшка,
    Весела Коледа! Още е рано,но цял ден си подсвирквам коледни песнички.Ще дойде Коледа и шейната пак ще обиколи света.

    ОтговорИзтриване
  6. Що да не направим Дядо Коледа един Power Blogger!
    Ще улесним и Снежанка, и децата, и нас :)

    ОтговорИзтриване
  7. Без такива!Аз тука се моря, писма пиша в несвяст...искам подаръците!:))))

    ОтговорИзтриване
  8. slavuncho, а за него горкият дали ще бъде по-лесно:)
    Ondine, ще има за теб щом си слушала тази година. Имаше и прикрепен списък и ти беше в него:)

    ОтговорИзтриване
  9. Много правилно :"Най-важното -Усмихвайте се!"
    Защото един подарък, поднесен с ОХ-ОХ - ОХ, вместо с ХО-ХО -ХО , не е работа :)))

    ОтговорИзтриване
  10. Така е Кръстю.Само ще допълня,че подаряването, носи повече удоволствие от получаването на подаръци.

    ОтговорИзтриване