Благодаря!

Приятели, благодаря ви!
Първите 50 броя отпечатани книжки свършиха, а вече имам записани и за следващата партида. Част от тях са изпратени и първите поръчали, ще ги получат веднага след почивните дни, а другите поръчани книжки, ще изпратя до края на следващата седмица.
Запазил съм три бройки за всеки случай, но следващите книжки ще имам около 12-13 май. Ще се обадя, когато ги получа от печатницата, но не е проблем да си запазите още сега. Все още се колебая за това, колко броя да поръчам и ще ми помогнете да преценя.
За моя изненада, макар и да обясних тук и във Facebook няколко пъти как можете да поръчате, много хора са пропуснали информацията. Затова ще я повторя отново:
- Книжката може да ми поръчате на имейл: vl.kabranski@abv.bg
или тук на лични съобщения във Facebook.
- Изпращам я с наложен платеж, като цената е 8 лева плюс около 4 лева за доставка до офис на Еконт.
- Нужно ми е името, адрес на удобен за вас офис на Еконт и ваш телефонен номер. Също и дали искате книжката да е надписана или не.
И още нещо – споменах, че няма да спечеля нищо от издаването и разпространението на книжката. Още преди да тегля чертата зная, че ще вложа повече средства, отколкото ще получа.
Това не ме притеснява, но съжалявам, че не мога да намаля цената още. Зная, че 8 или 12 лева за някои от вас са много и го разбирам. 
Затова направих още нещо. Вече имам книжката като електронна книга в pdf формат. Имам причини да не предлагам файла за свободно сваляне, но ще го предоставя безплатно на всеки, който пожелае, независимо дали е поръчал книгата или не.
Благодаря ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар