Отново на линия

От около час отново имам интернет връзка и вече съм на линия. Смених доставчика и се надявам, да съм направил по-добър избор. Имам още малко, да довърша някои неща, но това ще е през другата седмица.
За съжаление, предвидената почивка не се състоя. Седмицата беше тежка с безброй служебни ангажименти. На всичко отгоре и времето беше лошо и не можах да бъда повече време навън.
Прочетох една две книги и избърсах от праха старите гирички, но ми остана пак куп свободно време.
Не съм написал нито ред, но не се притеснявам.
През седмицата успявах все пак де следя написаното в блоговете, които следя. Google Reader е приложение, което рядко съм ползвал, но при ограничено време и от работното място, върши отлична работа.
Е, вече съм на линия. Благодаря на всички, които не забравиха този блог.
Искам и да допълня нещо. Едно от нещата, които най-много ме притесняваха беше любимият ми проект- Прочети това. Въпреки, че вече има 13 участника, напоследък само трима или четирима се интересуват от него.
Искам специално да благодаря на angie и Gloxy-Floxy. Преди малко въпреки, че противоречи на правилата, им предоставих администраторски права.
Тук няма как да не спомена и още един човек, който въпреки, че не е участник, още от самото начало е направил изключително много за популяризирането на материалите от Прочети това. Преди малко и изпратих покана за участие и това е най-малкото, което мога да направя.
Благодаря ти, Руми!
Хрумна ми и нова идея за развитие на Прочети това, но ще пиша за нея отделно. След като я съгласувам с участниците, които проявяват интерес.
Притеснявах се и за БЛОГ НА ДЕНЯ, защото от миналата седмица минахме на летен режим и стартирахме нова инициатива Блог на седмицата, но на Nezzo винаги може да се разчита.
Това е всичко за днес.

11 коментара:

  1. Ние винаги четем с удоволствие работите ви.

    ОтговорИзтриване
  2. Добре дошъл. Ами приказка кога ще има?:)

    ОтговорИзтриване
  3. А,честито! Ти два-три дни отсъства и не можеш да се спреш :)))
    Явно не ти е трябвала почивка, не съжалявай :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Владо, радвам се, че отново си на линия :)
    Що се отнася до "творението ти - Прочети това, чета с удоволствие, макар че времето понякога не ми стига.
    Мога само да чета и препращам /може ли във Фейсбук/публикации, които ми харесват/?
    Поздрави и хубава неделя :)

    ОтговорИзтриване
  5. Привет, Владо, радвам се, че си тук :)

    ОтговорИзтриване
  6. @keti531953, тук няма официалности:)
    @Руми, колкото искаш. От утре започват.
    @Кръстю, наистина нямах нужда от почивка. Тук се разтоварвам. Само, където днес се чувствам малко странно:)
    @sky_mender:)
    @angie ,всъщност и аз ги използвам рядко. Напоследък пък хич, но ги заслужавате с Глокси.
    @Дани, разбира се, че може.Всеки, който хареса нещо, може да го популяризира както може.
    @bampi, привет и лека седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Добре дошъл, Владо!
    Радвам се, че пак си тук! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Добре дошъл отново.
    Радвам се, че досадните подробности са вече минало и пак ще имаме възможност да четем приказките ти. :-)
    @angie, не мисля, че има спор и не е нищо лично.

    Хубав ден и лека седмица ви пожелавам. :-)

    ОтговорИзтриване
  9. diva,Точка , здравейте! Приказката за утре е готова:)

    ОтговорИзтриване
  10. :) И аз благодаря, но надали в последно време заслужавам някакво признание. Последния един месец първо бях доста ангажирана, а след това детето излезе във ваканция и малко трудно си поделяме компютъра ... :) Качвам рядко в Прочети, защото не ми достига време да чета, което трябва да съм направила преди това. В някои дни се затруднявам напоследък да изчета постовете даже на най-близките си приятели, а на следващия знаете, че няма наваксване. Но доколкото успявам, ще продължа и занапред да сътруднича с удоволствие. :)

    ОтговорИзтриване