Арена Самоков

Открита е на 8 март 2008 година. Има около 2000 -2500 места и струва 16 милиона лева. Залата е многофункционална и освен разнообразни спортни състезания, е домакин и на други прояви.
Всъщност истинската причина за построяването ѝ е баскетболния отбор на града, който в последните години има редица успехи.
Запалянковщината в мен, никога не я е имало, но залата е възможност за много деца от града, да прекарват времето си там, вместо на улицата. Градът има отбори във всички възрастови групи.
Не сме баскетболен град, но тук винаги е имало момчета с талант. Само че, много малко от тях навремето се развиха и то в други градове.
Собственик на залата е община Самоков, а стопанисването потвърждава мнението ми, че общините са лош собственик.
Проектът и строежа лично на мен не ми харесват. Още при откриването личаха дефекти от немарливо свършена работа, а поддръжка на практика няма. Не бих наел фирмата строител, дори за кокошарник, но аз не съм кмет и няма да бъда.
В края на миналата година, преди изборите се откри и построения хотел към залата. Води се общински, но с този си вид, големина и разположение е обречен да бъде винаги празен. Изгледът от всички прозорци на стаите е основно към изровеното корито на река Искър. Единственото нещо, което работи и от което ще има някакво полза, е покрития басейн към хотела. Хвърлени са маса пари, а тази година ще се хвърлят още за обзавеждане. Богата община сме и можем да си го позволим. Бълха ни ухапала.











8 коментара:

  1. Ами...ще кажа и аз като бай Ганя: Имате бол пари, правите :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм на същото мнение!

    ОтговорИзтриване
  3. "...Собственик на залата е община Самоков, а стопанисването потвърждава мнението ми, че общините са лош собственик..."
    Не е до общината, а до конкретни личности. Мога да ти покажа снимки с по-некадърно направени сгради от частни фирми.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иво, донякъде си прав, но ако това беше частна сграда, проблемът и парите не ме интересуват. На центъра един зъболекар издигна недоразумение по собствен проект. И скъпо и грозно, но земята и парите са си негови. Как се стопанисва сградата, имам право на мнение, защото парите идват и от мен.

      Изтриване
  4. Имах предвид, че в общината работят отделни личности, които всъщност трябва да носят отговорността.

    ОтговорИзтриване