Специално за теб!

Вече започнаха почивните дни и ми се иска да ги прекарам приятно и спокойно. Пожелавам на всички спокоен и приятен уикенд. Поздравявам всички гости тук с една песен, която много ми харесва и винаги я слушам с удоволствие.
Специално за теб! Защото всеки човек трябва да помни, че е единствен, неповторим и специален за някого.


За теб, който пишеш! За теб, който четеш! За теб, който коментираш!
Специално за теб!
За теб, който искаш да кажеш нещо на другите!
За теб, който искаш да кажеш нещо на себе си!
Специално за теб!
За теб, който си щастлив!
За теб, който страдаш!
Специално за теб!
За теб, който обичаш!
За теб, който си обичан!
Специално за теб!
...
За всеки, който се отбие тук!
Специално за теб!
И най-вече за теб, който си запазил чувството си за хумор и все още можеш да се усмихваш!
Специално за теб!

За малко да забравя!

кrizt, специално за теб!




07.02.2009год.

19 коментара:

  1. Красиво е!
    Благодаря за което!
    КатКат

    ОтговорИзтриване
  2. КатКат
    Дано се се почувствала поне за миг специална.

    ОтговорИзтриване
  3. Много любима песен!:)
    Получаваш целувка!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна е песента - върнах се в годините, когато имаше по телевизията едно предаване - Америка ТОП 10 ...тогава за първи път чух това парче, както и Ню кидс он дъ блок :) Тейлър Дейн, Мадона и ВОГ и т.н. :) Невероятен избор ..и да ...ефекта е неоспорим . .. да се почувстваш специален :)

    ОтговорИзтриване
  5. Да! И аз много харесвам тази песен, но поднесена по този начин, я прави по-специална! И мисля, че всеки би се почувствал специален! Благодаря, за което!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна е!
    Върнах се назад във времето, когато с тази песен мечтаех за специалния човек до мен. Сега той е тук и мога да го поздравя - най-скъпият ми, любими, ти който ме спасяваш от самотата в мен, БЛАГОДАРЯ ТИ, радвам се, че те има и че те намерих, завинаги.
    Специално за теб! С цялата любов на света...

    grgana

    ОтговорИзтриване
  7. Много ми хареса! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  8. И аз Ви поздравявам с especially for you!
    Прекрасно място е Вашият блог. Как съм го пропуснала досега?! Много ми допада.

    ОтговорИзтриване
  9. Понякога копнежите са толкова силни и искрени, че е непонятно как точно този, към когото са отправени остава сляп и глух,а всички други са се отзовали...Явно самотата е възможна не само в общество, а дори и когато сме общество от самотници...

    ОтговорИзтриване
  10. @RoujkaBG, аз лично рядко се замислям за факта, че вероятно съм също един от самотниците, но се чувствам по-малко самотна, когато откривам блогове, като това прекрасно място, а също и когато срещам Вашите коментари (винаги с много чувство и мъдрост)

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотна е.И се извинявам предварително,че пак ще се повторя,но това е моята история.С моята първа любов бяхме разделени 24 години,но сега отново сме заедно и всичко е като една приказка.Надявам се да продължи вечно.

    ОтговорИзтриване
  12. понеделник вечер 14.09.09г.
    колко късно попаднах тук, след една трагична загуба ;хубава е песента, благодаря ви, почувствах, че не съм сама

    ОтговорИзтриване
  13. Страхотна песен! Напомни ми за човека, когото обичам! Благодаря! Ще му я поднеса като подарък тези дни. :)

    ОтговорИзтриване
  14. Много мило,благодаря за тези няколко минутки...когато се почувствах специална :)

    ОтговорИзтриване
  15. Светът е прекрасно място, както изкуството.
    За съжаление има много изроди, в пълния смисъл,които опорочават всичко до което се докоснат, или унищожават себеподобните си и природата.
    Поздравявам те, за това което пишеш и споделяш!
    Поздравления и за песента! :)
    Николай

    ОтговорИзтриване
  16. Прекрасно пожелание, прекрасна песен! Много ми хареса и макар да съм от най скорошните ти читатели- ти Благодаря и аз !!!

    ОтговорИзтриване
  17. Виждам,че съм я слушала и съм се разписала в книгата на специалните гости...но бях го забравила този момент.БЛАГОДАРЯ,ЧЕ МИ ГО ПРИПОМНИ :)

    ОтговорИзтриване