Вяра, Надежда, Любов

Това е коментар към вчерашния ми постинг:

анонимен - dete
Аз лично изгубих представа за реалността в България и изгубих надеждата за по - добри времена! "Младите хора били аполитични! " ... Kаква политика, каква държава, каква власт и бъдеще пред и за тях....



Вяра, Надежда,Любов !
Това е заглавието на една от книгите, които са ми направили страхотно впечатление и няма да забравя. Доколко тези три неща играят роля в живота ни?

Вярата....

Лично за себе си мога да кажа, че отдавна съм загубил Вярата. Неприятно е, но не е фатално. Не става въпрос за вярата в Бога. Нея никога не съм я имал и не мисля, че това ме прави лош човек.
Става въпрос за Вярата в Човека. Загубил съм я и то безвъзвратно. Не стана отведнъж, а постепенно. Ден след ден. Година след година.
В човешката природа са заложени прекрасни неща, но никога в историята на обществото те не са се котирали високо.
Пътят на еволюцията е ясен. Развиват се тези качества, които подпомагат оцеляването на индивида.
Загубих Вярата си в Човека, но не му се сърдя. Дори ми е симпатичен, защото още има индивиди опитващи се да плуват срещу течението.

Надеждата....

Все още не съм я загубил, но съм на път. За да имаш надежда трябва поне понякога мечтите ти да се сбъдват. Иначе думата е фантазьорство. Когато човек загуби Надеждата, губи и част от себе си. Престава да се бори. За съжаление много хора вече са загубили своята надежда. Не мога да кажа утешителни думи. Не мисля, че нещата са такива само в България. Навсякъде има такива хора. Те търсят загубената си Надежда и са готови да тръгнат след всеки луд, който се мисли за поредния месия, стига той да им посочи точка в далечината и да каже ,че това е земния рай.

Все пак загубата на Надеждата не е краят.
Остава последното –Любовта!

Любовта към близките, Любовта към света около нас, Любовта към живота. Тя е многолика. Има хиляди лица и е навсякъде. Може да се крие във всичко, което виждаме около нас, а и в това, което не виждаме. Затова е най-трудно да ни я вземат.
Дори да си мислите, че сте загубили всичко, потърсете Любовта. Тя е някъде наоколо и ще ви преведе през всякакви несгоди. Ще ви даде стимул да живеете, ще ви помогне да намерите пак загубените си Вяра е Надежда.

А ако човекът загуби и любовта?

Не знам. Страшно ми става , дори да си го помисля.

08.01.2009год.

Няма коментари:

Публикуване на коментар